Powered by Smartsupp
  • Jak kupować?

Krok 1

Wybierz interesującą Cię roślinę lub inny produkt z naszej oferty.


Krok 2

Wybierz sposób dostawy:

Rośliny nadające się wysokością do wysyłki posiadają zdefiniowaną kwotę dostawy, którą można sprawdzić przy danym produkcie:


Zrzut-ekranu-Twojapalma

Jeżeli nie ma widocznej ceny dostawy oznacza to, że dana roślina jest za wysoka na wysyłkę paletową. W takim przypadku dostarczymy ją do Ciebie naszym transportem lub transportem dedykowanym za pośrednictwem firmy spedycyjnej. W celu ustalenia kosztów dostawy prosimy o kontakt telefoniczny: 798-274-287, mailowy: sklep@twojapalma.pl lub na czacie.


Krok 3
 
Wybierz sposób płatności:

Zamówienia składane w sklepie internetowym:

zwykłym przelewem na rachunek bankowy lub za pomocą karty płatniczej:
  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro
za pośrednictwem platformy płatniczej:
  • Autopay (przelew online/BLIK)
Zamówienia składane poprzez e-mail lub telefonicznie:
  • Wpłać ustaloną kwotę za roślinę oraz transport na konto bankowe:

Konrad Lorent
04 1940 1076 3192 9925 0000 0000

Krok 4

Dostawa:

W trosce o jak najlepszą kondycję roślin, w celu skrócenia czasu dostawy, wysyłkę kurierską realizujemy tylko w poniedziałek,wtorek i środę każdego tygodnia, aby rośliny nie zostały przez weekend na sortowniach.

Zamówienia złożone w środę zostaną wysłane dopiero w następnym tygodnu w poniedziałek. Dotyczy wyłącznie dostawy kurierskiej!

Ważne:

Ze względu na specyfikę towaru jakim są żywe rośliny - nie podlegają one gwarancji jak również zwrotowi.

Twojapalma jako sprzedający nie ma możliwości weryfikacji poprawności opieki nad roślinami.