-
Jak kupować?
Krok 1
Wybierz interesującą Cię roślinę lub inny produkt z naszej oferty.
Krok 2
Wybierz sposób dostawy:
Rośliny nadające się wysokością do wysyłki posiadają zdefiniowaną kwotę dostawy, którą można sprawdzić przy danym produkcie:
Jeżeli nie ma widocznej ceny dostawy oznacza to, że dana roślina jest za wysoka na wysyłkę paletową. W takim przypadku dostarczymy ją do Ciebie naszym transportem lub transportem dedykowanym za pośrednictwem firmy spedycyjnej. W celu ustalenia kosztów dostawy prosimy o kontakt telefoniczny: 798-274-287, mailowy: sklep@twojapalma.pl lub na czacie.
Krok 3
Wybierz sposób płatności:
Zamówienia składane w sklepie internetowym:
zwykłym przelewem na rachunek bankowy lub za pomocą karty płatniczej:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Autopay (przelew online/BLIK)
- Wpłać ustaloną kwotę za roślinę oraz transport na konto bankowe:
Konrad Lorent
04 1940 1076 3192 9925 0000 0000
Krok 4
Dostawa:
Dostawa:
W trosce o jak najlepszą kondycję roślin, w celu skrócenia czasu dostawy, wysyłkę kurierską realizujemy tylko w poniedziałek,wtorek i środę każdego tygodnia, aby rośliny nie zostały przez weekend na sortowniach.
Zamówienia złożone w środę zostaną wysłane dopiero w następnym tygodnu w poniedziałek. Dotyczy wyłącznie dostawy kurierskiej!
Ważne:
Ze względu na specyfikę towaru jakim są żywe rośliny - nie podlegają one gwarancji jak również zwrotowi.Twojapalma jako sprzedający nie ma możliwości weryfikacji poprawności opieki nad roślinami.