Powered by Smartsupp
  • Regulamin newslettera

Regulamin Newslettera

w sklepie twojapalma

SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Usługodawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zasady korzystania z newslettera
§ 5 Wysyłka newslettera
§ 6 Rezygnacja z newslettera
§ 7 Dane osobowe
§ 8 Postanowienia końcowe 

§ 1 DEFINICJE

Konsument – Usługobiorca będący osobą fizyczną, który zawarł Umowę lub podejmuje czynności zmierzające do jej zawarcia, bez bezpośredniego związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

Newsletter – wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie, dostarczane nieodpłatnie Usługobiorcy przez Usługodawcę w ramach Umowy, stanowiące treści cyfrowe w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta.

Przedsiębiorca uprzywilejowany - Usługobiorca, który jest osobą fizyczną zawierającą Umowę (lub podejmującą czynności zmierzające do jej zawarcia), bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep – sklep internetowy twojapalma prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://twojapalma.pl/.

Umowa – umowa o dostarczanie Newslettera.

Usługobiorca – każdy podmiot, który zawarł Umowę lub podejmuje czynności zmierzające do jej zawarcia.

Usługobiorca uprzywilejowany  – Usługobiorca, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym.

Usługodawca – Konrad Lorent, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Konrad Lorent, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9522183197, nr REGON 380511298, ul. Księcia Witolda 32/1 04-492 Warszawa.

Ustawa o prawach konsumenta – polska ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§ 2 KONTAKT Z USŁUGODAWCĄ

  1. Adres pocztowy: ul. Księcia Witolda 32/1 04-492 Warszawa
  2. Adres e-mail: twojapalma@gmail.com
  3. Telefon: 798274287
  4. Koszt połączenia telefonicznego lub transmisji danych wykonywanych przez Usługobiorcę wynika z podstawowej taryfy operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usług internetowych, z którego usług korzysta Usługobiorca. Usługodawca zwraca uwagę, że koszt połączenia międzynarodowego lub międzynarodowej transmisji danych może być wyższy niż koszt połączenia lub transmisji krajowej – w zależności od taryfy przyjętej przez operatora telekomunikacyjnego lub dostawcę usług internetowych, z usług którego korzysta Usługobiorca.

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla skorzystania z treści cyfrowych objętych Regulaminem potrzebne jest:
    • aktywne konto e-mail;
    • urządzenie z dostępem do Internetu;
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.

§ 4 Zasady korzystażnia z newslettera

  1. Zapis do newslettera następuje dobrowolnie poprzez:
    a) wypełnienie formularza zapisu dostępnego na stronie internetowej Sklepu, lub
    b) zaznaczenie odpowiedniego pola wyboru (checkbox) w trakcie składania zamówienia, formularzy kontaktowych lub przy innych działaniach marketingowych.

  2. Usługobiorca wyraża zgodę na otrzymywanie od Usługodawcy na podany adres e-mail informacji handlowych i marketingowych w rozumieniu art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy – Prawo telekomunikacyjne.

  3. Usługobiorca zobowiązuje się do podania prawdziwych danych osobowych i aktualnego adresu e-mail.

  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia lub zakończenia świadczenia usługi newslettera w dowolnym momencie, po uprzednim poinformowaniu Usługobiorców.

§ 5 Wysyłka newslettera

  1. Newsletter może być wysyłany za pośrednictwem zewnętrznego systemu do mailingu (np. MailerLite) lub bezpośrednio z adresów e-mail: sklep@twojapalma.pl oraz twojapalma@gmail.com.

  2. Newsletter może zawierać w szczególności informacje o nowościach produktowych, promocjach, artykułach blogowych, wydarzeniach lub innych działaniach marketingowych prowadzonych przez TwojaPalma.pl.

  3. Częstotliwość wysyłki uzależniona jest od działań marketingowych Usługodawcy i może być nieregularna.

§ 6 Rezygnacja z newslettera

  1. Użytkowników może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając w link rezygnacyjny znajdujący się w stopce każdej wiadomości e-mail.

  2. Użytkowników może również zrezygnować z newslettera, wysyłając wiadomość e-mail z prośbą o wypisanie na adres: sklep@twojapalma.pl.

  3. Rezygnacja z newslettera jest równoznaczna z cofnięciem zgody na przetwarzanie danych osobowych w tym celu i skutkuje usunięciem adresu e-mail z bazy subskrybentów newslettera.

§ 7 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych subskrybentów newslettera jest Usługodawca
  2.  Dane osobowe są przetwarzane w celu przesyłania newslettera na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody Użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
  3. Dane osobowe mogą być powierzane do przetwarzania podmiotom trzecim świadczącym usługi na rzecz Usługodawcy, takim jak dostawca systemu do wysyłki newsletterów (np. MailerLite). Dane te są chronione na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych i nie są przekazywane do państw trzecich bez odpowiednich zabezpieczeń zgodnych z RODO.
  4. Subskrybent ma prawo w każdej chwili cofnąć zgodę, a jej cofnięcie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
  5. Subskrybentowi przysługują prawa wynikające z RODO, w szczególności:
    • prawo dostępu do danych,

    • prawo do ich sprostowania,

    • prawo do usunięcia danych,

    • prawo do ograniczenia przetwarzania,

    • prawo do przenoszenia danych,

    • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

    • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

      Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

§ 8 Postanowienia końcowe

  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn prawnych lub technicznych.

  2. O każdej zmianie Regulaminu Użytkowników zostaną poinformowani drogą elektroniczną.

  3. Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych przez subskrybentów.

  4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności RODO, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz kodeksu cywilnego.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Konrad Lorent
ul. Księcia Witolda 32/1 04-492 Warszawa
adres e-mail: twojapalma@gmail.com

- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczenie treści cyfrowych w postaci(*):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

- Data zawarcia umowy(*)

..............................................................................................................................................................................

- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):

..............................................................................................................................................................................

..............................................................................................................................................................................

.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

(*) Niepotrzebne skreślić.