-
Regulamin sklepu internetowego
Numer licencji nadanej przez Kreator Legal Geek: 3e9104b0-aaa7-4f08-8517-b9dfdfe8af55.
Regulamin sklepu internetowego twojapalma
określający m.in. zasady zawierania umów poprzez Sklep, zawierający najważniejsze informacje o Sprzedawcy, Sklepie oraz o prawach Konsumenta
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Zakupy w Sklepie
§ 5 Płatności
§ 6 Realizacja zamówienia
§ 7 Prawo odstąpienia od umowy
§ 8 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 9 Reklamacje
§ 9a Ograniczenia odpowiedzialności - rośliny
§ 9b Reklamacje dotyczące uszkodzeń w transporcie
§ 10 Dane osobowe
§ 11 Zastrzeżenia
§ 11a Odpowiedzialność za pielęgnację roślin po odbiorze
§ 12 Postanowienia końcowe
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Kodeks cywilny – polska ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – Kupujący będący osobą fizyczną, kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu, bez bezpośredniego związku z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem usługa cyfrowa w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta, dzięki której Kupujący może nieodpłatnie skorzystać z dodatkowych funkcji w Sklepie.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie lub podejmujący czynności zmierzające do dokonania zakupu.
Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – Kupujący będący osobą fizyczną, zawierający lub zamierzający zawrzeć ze Sprzedawcą umowę na podstawie Regulaminu bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niego charakteru zawodowego.
Punkt odbioru – punkt znajdujący się pod adresem Stołeczna 188 05-074 Józefin.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy twojapalma prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://twojapalma.pl/.
Sprzedawca – Konrad Lorent, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Konrad Lorent, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9522183197, nr REGON 380511298, ul. Księcia Witolda 32/1 04-492 Warszawa.
Ustawa o prawach konsumenta – polska ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres pocztowy: ul. Księcia Witolda 32/1 04-492 Warszawa
- Adres e-mail: sklep@twojapalma.pl lub twojapalma@gmail.com
- Telefon: 798274287
- Adres do zwrotu towaru (w przypadku odstąpienia od umowy): Stołeczna 188 05-074 Józefin
- Adres do wysłania reklamowanego towaru: Stołeczna 188 05-074 Józefin
- Koszt połączenia telefonicznego lub transmisji danych wykonywanych przez Kupującego wynika z podstawowej taryfy operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usług internetowych, z którego usług korzysta Kupujący. Sprzedawca zwraca uwagę, że koszt połączenia międzynarodowego lub międzynarodowej transmisji danych może być wyższy niż koszt połączenia lub transmisji krajowej – w zależności od taryfy przyjętej przez operatora telekomunikacyjnego lub dostawcę usług internetowych, z usług którego korzysta Kupujący.
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
- urządzenie z dostępem do Internetu
- przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
- Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ 4 ZAKUPY W SKLEPIE
- Ceny produktów widoczne w Sklepie są całkowitymi cenami za produkt.
- Sprzedawca zwraca uwagę, że na całkowitą cenę zamówienia składają się wskazane w Sklepie: cena za produkt oraz, jeśli w danym przypadku ma to zastosowanie, koszty dostawy towaru.
- Wybrany do kupienia produkt należy dodać do koszyka w Sklepie.
- Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
- Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
- Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Kupujący może zarejestrować się w Sklepie, tj. założyć w nim Konto, lub dokonywać zakupów bez rejestracji poprzez podawanie swoich danych przy każdym ewentualnym zamówieniu.
§ 5 PŁATNOŚCI
- W Sklepie dostępne są następujące metody płatności:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- Autopay
- zwykły przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy;
- za pomocą karty płatniczej:
- za pośrednictwem platformy płatniczej:
- kartą lub gotówką w momencie odbioru osobistego towaru.
- W przypadku wybrania płatności za pośrednictwem platformy płatniczej Autopay, podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
- W przypadku wybrania przez Kupującego płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 1 Dnia roboczego od złożenia zamówienia.
- Dokonując zakupów w Sklepie, Kupujący akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Kupujący ma prawo wycofać swoją akceptację.
§ 6 REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
- W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
- W sytuacji gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił produkty o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla produktu o najdłuższym terminie realizacji.
- Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- W Sklepie dostępne są następujące metody dostawy:
- za pośrednictwem firmy kurierskiej na wskazany przez Kupującego adres;
- do paczkomatów InPost.
- Kupujący może odebrać towar osobiście w Punkcie Odbioru w godzinach jego otwarcia.
- W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Kupującego, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym terminie realizacji zamówienia.
§ 7 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Kupujący uprzywilejowany ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, z zastrzeżeniem § 8 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego weszła w posiadanie tego towaru;
- w którym Kupujący uprzywilejowany wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego uprzywilejowanego, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach.
- Aby Kupujący uprzywilejowany mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę, korzystając z danych podanych w § 2 Regulaminu, o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
- Kupujący uprzywilejowany może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, że Kupujący uprzywilejowany wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY - W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Kupującemu uprzywilejowanemu wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego uprzywilejowanego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Kupującego uprzywilejowanego o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego uprzywilejowanego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący uprzywilejowany zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący uprzywilejowany nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Stołeczna 188 05-074 Józefin niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący uprzywilejowany poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Kupujący uprzywilejowany odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Kupujący uprzywilejowany ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Kupujący uprzywilejowany odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący uprzywilejowany również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący uprzywilejowany zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Kupującego uprzywilejowanego kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
UWAGA: Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy m.in. towarów szybko psujących się, takich jak żywe rośliny – zwroty tego rodzaju produktów nie są możliwe, zgodnie z art. 38 pkt 4 Ustawy o prawach konsumenta.
§ 8 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w § 7 Regulaminu, nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
-
w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
-
w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia – zgodnie z art. 38 pkt 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, dotyczy to w szczególności żywych roślin, które ze względu na swój biologiczny charakter mogą ulec pogorszeniu jakości w bardzo krótkim czasie po dostarczeniu. W związku z tym wszystkie żywe rośliny oferowane przez Sklep nie podlegają zwrotowi w ramach prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
-
w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-
w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
-
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe, wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
-
o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
-
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
§ 9 REKLAMACJE
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Sprzedawca ponosi wobec Kupującego uprzywilejowanego (konsumenta lub przedsiębiorcy uprzywilejowanego) odpowiedzialność za zgodność towaru z umową, na zasadach określonych w rozdziale 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
-
Reklamacje można składać na adres pocztowy lub e-mail Sprzedawcy wskazany w § 2 Regulaminu.
-
Jeżeli produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, informacja o niej znajduje się w opisie towaru.
-
Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od jej otrzymania.
II. KUPUJĄCY UPRZYWILEJOWANI
-
W przypadku braku zgodności towaru z umową, Kupujący uprzywilejowany może żądać:
-
naprawy towaru,
-
wymiany towaru na wolny od wad,
-
obniżenia ceny,
-
odstąpienia od umowy (gdy wada jest istotna).
-
-
Kupujący uprzywilejowany może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeżeli:
-
Sprzedawca odmówił naprawy lub wymiany (art. 43d ust. 2),
-
Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności w rozsądnym czasie (art. 43d ust. 4–6),
-
wada jest istotna i uniemożliwia normalne korzystanie z towaru,
-
wada występuje nadal mimo naprawy lub wymiany,
-
z okoliczności wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi towaru do zgodności bez nadmiernych niedogodności.
-
-
Odpowiedzialność Sprzedawcy obejmuje wady ujawnione w ciągu 2 lat od chwili dostarczenia towaru. Domniemywa się, że wada ujawniona w ciągu 1 roku istniała już w momencie dostawy.
-
W przypadku naprawy lub wymiany Sprzedawca odbierze towar na swój koszt. W przypadku odstąpienia od umowy Kupujący uprzywilejowany zobowiązany jest zwrócić towar Sprzedawcy niezwłocznie, na jego koszt, na adres: Stołeczna 188, 05-074 Józefin.
-
Zwrot ceny lub obniżenie ceny następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania (w przypadku odstąpienia), lub od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny.
-
Kupujący uprzywilejowany nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny.
III. KUPUJĄCY INNI NIŻ UPRZYWILEJOWANI
-
Kupujący nieposiadający statusu konsumenta ani przedsiębiorcy uprzywilejowanego, może dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
-
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru Kupującemu.
-
Kupujący jest obowiązany niezwłocznie zawiadomić Sprzedawcę o stwierdzonej wadzie, nie później niż w terminie przyjętym zwyczajowo dla danego rodzaju towaru.
-
W ramach rękojmi Kupujący może żądać:
-
wymiany towaru,
-
usunięcia wady,
-
obniżenia ceny,
-
przy wadzie istotnej – odstąpienia od umowy.
-
Jeżeli rozpatrzenie reklamacji wymaga dostarczenia towaru, Kupujący powinien dostarczyć go na swój koszt na adres: Stołeczna 188, 05-074 Józefin.
-
Ze względu na naturalny i żywy charakter oferowanych roślin, Sprzedawca informuje, że:
-
każda roślina jest unikalna i może nieznacznie różnić się od zdjęć poglądowych (kształtem, kolorem, fazą rozwoju),
-
rośliny nie są objęte gwarancją producenta,
-
reklamacji nie podlegają cechy wynikające z naturalnych procesów fizjologicznych, takich jak: żółknięcie liści, opadanie starszych liści, przesuszenie końcówek, zdrewnienie podstawy, powolna adaptacja do nowego środowiska, itp.
-
-
Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego rozpakowania przesyłki i zapewnienia roślinie warunków zgodnych z jej potrzebami (temperatura, światło, wilgotność), zgodnie z opisem towaru.
-
Zgodność rośliny z umową oceniana jest z uwzględnieniem jej przeznaczenia oraz biologicznych właściwości danego gatunku, w tym naturalnych procesów fizjologicznych, sezonowej zmienności, różnic osobniczych i podatności na stres transportowy. Reklamacje nie mogą dotyczyć cech wynikających z naturalnych reakcji organizmu roślinnego, jeżeli produkt został dostarczony zdrowy, żywy i zgodny z opisem.
-
Niniejsze postanowienia opierają się w szczególności na art. 38 pkt 4 oraz art. 43c–43d ustawy o prawach konsumenta oraz art. 556 i następnych kodeksu cywilnego.
§ 9b REKLAMACJE DOTYCZĄCE USZKODZEŃ W TRANSPORCIE
-
Kupujący uprzywilejowany proszony jest o sprawdzenie przesyłki niezwłocznie po jej doręczeniu.
-
W przypadku widocznych uszkodzeń opakowania lub zawartości zaleca się:
-
wykonanie dokumentacji fotograficznej (rośliny, opakowania, etykiety kurierskiej),
-
przesłanie zdjęć oraz krótkiego opisu sytuacji na adres e-mail Sprzedawcy: sklep@twojapalma.pl lub twojapalma@gmail.com – najlepiej w ciągu 12 godzin od doręczenia przesyłki.
-
-
Brak zgłoszenia uszkodzeń w tym terminie nie wyklucza możliwości reklamacji, ale może utrudnić jej rozpatrzenie, szczególnie jeśli nie ma możliwości oceny stanu rośliny z dnia dostawy.
-
Niniejszy zapis ma charakter informacyjny i nie ogranicza ustawowych uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa.
§ 10 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny, związany w szczególności z rachunkowością oraz bezpieczeństwem produktów (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
- Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać umowa zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
- na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
- – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku.
- Kupującemu przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo: - wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
- W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do organu właściwego dla ochrony danych osobowych. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§ 11 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Wszelkie umowy zawierane na podstawie niniejszego Regulaminu podlegają przepisom prawa polskiego, z zastrzeżeniem ust. 4.
- Wybór prawa polskiego dla umów zawartych na podstawie Regulaminu z Konsumentem nie uchyla i nie ogranicza praw tego Kupującego, przysługujących mu na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znajdujących zastosowanie dla Konsumenta w sytuacji, w których nie ma miejsca wybór prawa. Oznacza to w szczególności, że jeśli właściwe dla danego Konsumenta przepisy krajowe przewidują ochronę szerszą niż wynikająca z niniejszego Regulaminu lub prawa polskiego – stosuje się tę ochronę szerszą.
- Umowy zawierane na podstawie Regulaminu zawierane są w języku polskim.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Kupującym uprzywilejowanym, związanego z umową zawartą za pośrednictwem Sklepu, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- W zakresie korzystania ze strony internetowej Sklepu i dostępnych na niej funkcji, zastosowanie ma Regulamin strony internetowej, dostępny w Sklepie.
§ 11a Odpowiedzialność za pielęgnację roślin po odbiorze
-
Po odebraniu przesyłki ze sklepu, odpowiedzialność za dalszą pielęgnację i warunki utrzymania rośliny spoczywa na Kliencie.
-
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niewłaściwej pielęgnacji, nieodpowiednich warunków środowiskowych, czy innych działań podejmowanych przez Klienta po dostarczeniu rośliny.
Sprzedawca nie ma możliwości zweryfikowania, czy roślina była odpowiednio pielęgnowana przez Klienta, dlatego szkody wynikające z nieprawidłowej opieki nie podlegają reklamacji.
§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności:
- zmiany przepisów prawa mających wpływ na prawa i obowiązki stron umowy,
- zmiany danych kontaktowych, adresowych lub identyfikacyjnych Sprzedawcy,
- poprawy bezpieczeństwa, funkcjonalności lub sposobu działania Sklepu.
2. Zmiany Regulaminu nie będą naruszać praw nabytych Kupujących.
3. Do umów zawartych przed wejściem w życie zmian stosuje się Regulamin w brzmieniu obowiązującym na dzień zawarcia umowy.
4. Nowy Regulamin będzie publikowany na stronie internetowej Sklepu oraz, w przypadku konta użytkownika, przesyłany na adres e-mail z odpowiednim wyprzedzeniem (jeśli dotyczy).

Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany może, ale nie musi skorzystać:WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Konrad Lorent
ul. Księcia Witolda 32/1 04-492 Warszawa
adres e-mail: twojapalma@gmail.com
- Ja/My(*) ..................................................................... niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów(*) / o świadczenie następującej usługi(*):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
..............................................................................................................................................................................
- Imię i nazwisko Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
- Adres Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych):
..............................................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................
.............................................................................................
Podpis Konsumenta(-ów) / Przedsiębiorcy(-ów) uprzywilejowanego(-ych)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data ............................................
(*) Niepotrzebne skreślić.