-
Jak kupować?
Krok 1
Wybierz interesującą Cię roślinę lub inny produkt z naszej oferty.
Rośliny oraz inne akcesoria z naszej oferty nadające się wysokością do wysyłki paletowej posiadają zdefiniowaną kwotę dostawy, którą można sprawdzić przy danym produkcie:
W przypadku roślin, które ze względu na swoją wysokość nie kwalifikują się do wysyłki paletowej, przy takiej roślinie znajdziesz listę rozwijaną z możliwością
wyboru województwa dostawy. Wówczas transport jest realizowany za naszym pośrednictwem lub przez firmę spedycyjną:
Na liście rozwijanej zaznaczasz swoje województwo:
Ważne!
W sytuacji, w której kupujesz więcej niż jedną roślinę, która również kwalifikuje się do dostawy dedykowanej, za każdym razem przy dodawaniu rośliny musisz ponownie wybrać swoje województwo. Niemniej jednak nie wpływa to na cenę dostawy. W takim przypadku dostawa jest naliczana w koszyku tylko raz.
Krok 3
Zamówienia składane w sklepie internetowym opłacisz:
zwykłym przelewem na rachunek bankowy lub za pomocą karty płatniczej:
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
za pośrednictwem platformy płatniczej:
- Autopay (przelew online/BLIK)
- ApplePay oraz GooglePay
Na raty:
- AliorRaty
Zamówienia składane poprzez e-mail lub telefonicznie:
- Wpłać ustaloną kwotę za roślinę oraz transport na konto bankowe:
Konrad Lorent
04 1940 1076 3192 9925 0000 0000
Krok 4
W trosce o jak najlepszą kondycję roślin, aby skrócić czas dostawy, wysyłkę kurierską realizujemy tylko w poniedziałki, wtorki i środy każdego tygodnia. Dzięki temu rośliny nie pozostaną na sortowniach przez weekend.
Zamówienia złożone w środę zostaną wysłane dopiero w następnym tygodniu w poniedziałek (dotyczy wyłącznie dostawy kurierskiej).
Ważne:
Ze względu na specyfikę towaru jakim są żywe rośliny - nie podlegają one gwarancji jak również zwrotowi.
Twojapalma jako sprzedający nie ma możliwości weryfikacji poprawności opieki nad roślinami.