Powered by Smartsupp
  • FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1.Czy palmy mogą rosnąć w Polsce?

Tak, palmy mogą rosnąć w Polsce! Zachęcamy do zapoznania się z artykułem na ten temat tutaj.

2.Jakie metody wysyłki są dostępne?

Rośliny oraz inne akcesoria, które nadają się do wysyłki paletowej, mają określoną kwotę dostawy, którą można sprawdzić przy danym produkcie.
Dla roślin, które ze względu na swoją wysokość nie kwalifikują się do wysyłki paletowej, oferujemy możliwość wyboru województwa dostawy w rozwijanym menu. W takim przypadku transport realizujemy za pośrednictwem naszego firmowego transportu lub firmy spedycyjnej.

3.Czy otrzymam wskazówki dotyczące pielęgnacji zakupionych roślin?

Tak, do każdej rośliny dołączamy szczegółowe informacje na temat pielęgnacji. Jeśli potrzebujesz dodatkowych wskazówek - nasz zespół chętnie Ci pomoże.

4.Jak długo trwa realizacja zamówienia i dostawa roślin?

Standardowy czas wysylki zamówienia to 48 godzin od momentu zaksięgowania płatności. Zamówienie powinieneś/aś otrzymać w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu wysłania. Czas dostawy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności.

5.Jak mogę śledzić status zamówienia?

Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane za pośrednictwem firmy kurierskiej, otrzymasz od nas e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki oraz numerem zamówienia. W przypadku dostawy naszym firmowym transportem, będziemy w stałym kontakcie telefonicznym, aby informować Cię o przewidywanym czasie dostawy i ewentualnych zmianach.

6.Czy oferujecie usługę sadzenia roślin zakupionych w sklepie?

Tak, oferujemy usługę sadzenia roślin. Cena zależy od ilości oraz wielkości roślin. Jeśli jesteś zainteresowany/a, skontaktuj się z nami.

7.Czy istnieje możliwość wykonania wizualizacji wybranej rośliny w moim ogrodzie lub na tarasie?

Tak, oferujemy usługę wizualizacji, która pomoże Ci zobaczyć, jak wybrana roślina będzie wyglądała w Twojej przestrzeni – zarówno w ogrodzie, jak i na tarasie. Na podstawie przesłanych zdjęć przygotujemy realistyczny obraz. Aby skorzystać z tej usługi, wyślij zdjęcia i zapytanie na adres sklep@twojapalma.pl.

8.Czy oferujecie zabezpieczenia zimowe dla roślin?

Tak, w naszej ofercie znajdziesz gotowe osłony zimowe. Oferujemy również usługę montażu osłon.

9.Czy dostarczacie rośliny za granicę?

Tak, dostarczamy rośliny za granicę. Forma dostawy zależy od wysokości roślin, podobnie jak w przypadku dostaw na terenie Polski. W celu wyceny dostawy zagranicznej prosimy o kontakt.